פייפאל – מדיניות החזקת כספים למוכרים באיביי

לאחר שהחלטתם שהגיע הזמן לחיות טוב ולכן להתחיל עבודה מהבית, מצאתם שמכירה באיביי היא הזדמנות נהדרת והתחלתם לסחור.
אבל לפעמים, מאחורי ההזדמנות העיסקית שנקראת איביי,  ישנם עקרונות משמעותיים שיכולים לההפוך אתכם למוכר מעולה במקום בינוני. אחד הדברים האלה הינו עצירת כסף על ידי פייפאל.

עצירת כספים מלווה במייל שמסביר את הסיבה לעצירה זו. בכדי להמשיך ולהרוויח כסף מהבית, פוסט זה מפרט אודות מדיניות זו.
כספים שבפועל שייכים לך מוחזקים ושמורים על ידי פייפאל. Paypal  מוודאת כי הלקוחות שלך מרוצים ובינתיים התשלום שהתקבל עבור מכירה שביצעת באיביי, מוחזק כ"Pending Balance", ומשוחרר אליך אחרי זמן מסוים.

במידה ופייפאל קובעת שההעברה הושלמה ושהלקוח מרוצה, יתכן והכספים ישוחררו מוקדם יותר. מכל מקום, הכסף הזה הוא שלך.
כדי שלא יקרה מצב בו המוכר נתן שירות לא מספק לקונה ונעלם עם הכסף, החזקת הכסף מאפשרת לפייפאל להעניק שירות בטוח ומהיר ללקוחות אם לדוגמא, לקוח יפתח דיספיוט.
מתי מפעילה פייפאל את מדיניות החזקת הכספים?

הנה כמה סיבות להחזקת הכסף:

• אינך מסדיר את תשלום החובות שלך לאי ביי באופן קבוע
• יש לך אחוז פידבקים הנמוך מ-100 או שקיבלת פחות מ-20 משובי DSR ב-12 החודשים האחרונים ואין לך דירוג גבוה
• יש לך אחוז גבוה של דיספיוטים בחשבון, תלונות ובקשות להחזרת הכסף.
• אתה מוכר חדש באיביי
• אתה מוכר בקטגוריה שיש בה סיכון גבוה כמו – כרטיסים, נסיעות, מחשבים וטלפונים סלולאריים

פייפאל תשלח לך הודעה באי מייל לגבי התנאים הספציפיים של החזקת הכסף אם הכספים שלך מוחזקים. אז תוכל לראות בראש עמוד החשבון שלך באיביי עמודה של Pending balance המציינת את כמות הכסף המוחזקת.
הכסף ישוחרר על ידי פייפאל באחד משני המקרים:
1.    הקונה משאיר פידבק חיובי
2.    פייפאל מוודאים כי המוצר אכן נשלח
תהליך זה של עצירת הכספים יכול בעיקר להשפיע כאשר אתה עובד עם דרופשיפרים ורוצה להעביר את הכספים באופן שוטף מפייפאל לספק.
בקורס איביי אנו מלמדים כיצד להקטין את האפשרות להיתקל במצב זה של החזקת הכספים.