כתיבת מאמר, איך כותבים מאמר ב- 18 דקות

כתיבת מאמר, איך כותבים מאמר ב- 18 דקות

איך כותבים מאמר ב- 18 דקות?

עבודה של קידום אתרים ושיווק באינטרנט דורשת מטבעה

כתיבה של חומר תכני ופרסומי.

זמננו כרגיל מוגבל, ואיתו אנו רוצים לספק את התצואה הטובה ביותר האפשרית.

כתיבת מאמר שכזה היא אפשרית, והנה ההסבר:

גם אם עד היום נמנעת מלכתוב מאמרים מכיוון שמיומנות זו דורשת לכאורה זמן רב שלעתים קרובות איננו בידך,

אחרי קריאת המאמר הקצר הזה יהיה ביכולתך לגזור מהיום שלך 18 דקות ובעזרתן ליצר מאמר ברור וטוב שיביא קוראים לאתר, לבלוג, לפייסבוק

או לכל מדיה אינטרנטית אחרת שאליה ברצונך להביא את קוראיך ויצור קשר בינך וביניהם.

במאמר זה אראה לך 6 שיטות של כתיבת מאמרים שבעזרתן תוכל להפיק מאמר איכותי והחלק המוצלח ביותר הוא שתוכל לכתוב מאמר מעולה ב – 18 דקות ואפילו פחות.

האם יש קשר לאורך המאמר?

כמובן.

כתיבת מאמר ארוך אורכת כמובן יותר זמן ולכן הרעיון הראשון אותו אזכיר הוא מיקוד באיכות ולא באורך.

עדיף לכתוב מאמר בן 500 מלה העשוי, בנוי ומנומק היטב, מאשר מאמר בן 2,000 מלה המגרד את פני השטח של טיעונים רבים.

כלומר: האיכות גוברת על הכמות.

שיטה ראשונה: תכנון הכתיבה ויצירת פורמט כתיבה מתאים

לפני הכתיבה יש לשאול את עצמך 3 שאלות שיתנו לך נקודות פתיחה מצויינות:

  1. מה אנשים רוצים לקרוא?
  2. מה אנשים מחפשים?
  3. מה מעניין אותם?

אפשר גם להיעזר בכלי חיפוש והצגת נתונים כגון כלי מילות המפתח של גוגל כדי למצוא מה אנשים מחפשים ולכוון לשם.

נשים לב ששאלה שאינה נשאלת כאן היא – מה אני יכול לכתוב.

אני מניח כהנחת מוצא שמי שרוצה לכתוב יכול ללמוד חומר רלוונטי בזמן מתקצר והולך ולהביאו בצורה עשויה היטב לפני קוראיו.

מהי "צורה עשויה היטב"?

זהו הזמן ליצור פורמט ארגוני עקבי למאמר שלך או לעקוב אחרי פורמט ארגוני קיים.

לדוגמה,

שלושה פורמטים אפשריים לכתיבת מאמר:

פורמט ראשון

  1. כותרת
  2. שאלה
  3. שיטה והסבר השיטה
  4. מסקנה
  5. קריאה לפעולה

פורמט שני

  1. כותרת
  2. תקציר
  3. הצגת הבעיה
  4. תאור המוצר
    1. ציון כיצד המוצר פותר את בעיית הלקוח
    2. הצגת הוכחות + המחשה
  5. הנעה לקניה
  6. סיכום יתרונות עיקריים

פורמט שלישי

  1. כותרת מושכת ואמינה
  2. ציון הבעיה העיקרית שבה מטפל המאמר
  3. ציון 3 תועלות עיקריות שניתנות במאמר
  4. להראות פתרון מוצלח של הכאב שהוזכר
  5. להראות הצלחות שנעשו
  6. ציון סיבה טובה לרכישה
  7. הבטחה שמונעת את החשש מהרכישה

הקליקו כאן כדי לקרוא על השיטה שניה לכתיבת מאמר ב- 18 דקות: כתיבת מאמר בזמן קצוב