כתיבת מאמר: להגיע ללב העניין

כתיבת מאמר: להגיע ללב העניין

שיטה שישית של כתיבת מאמרים ב- 18 דקות: להגיע ללב העניין

במה מתמקדת כתיבה נכונה על נושא מסוים?

בנושא עצמו.

הנושא נכון בשיווק באינטרנט כמו בכל תחום אחר.

דבר זה הינו ברור לכאורה אך עליך לשים לב שאכן זה מה שקורה במהלך הכתיבה.

כתיבת מאמר הינה לקורא ולא לך,

גם אם אחת הטכניקות המועדפות עליי לכתיבה היא להתייחס לכתיבה כאילו אני כותב לעצמי.

על הכתיבה לפרט את הפתרונות הניתנים לקוראיך. למשל, אם בתחילת המאמר שלך יופיעו המשפטים

  • מבוא: האם אתה מודע לכך ש- 35% מעמיתיך למקצוע מבלים כל יום מעל 3 שעות בארגון הסחורה?
  • גוף המאמר: כדי להימנע מבזבוז זמן זה עליך לסדר את הבסטה!
  • מסקנה: עליך לרכוש יחידת ארגון ארגזים תעשייתית במחיר 1,499 ₪.

לדעתך הטקסט הזה יעבוד? כנראה שלא, הוא לא נותן ערך ממשי לקורא.

במלים אחרות קל לכתוב בלי לתת ערך מוחשי לגולשים שלך, קל מאוד.

אם חשוב לך שהגולשים ימשיכו לקרוא את החומר שלך עליך לטפל היטב בכל הצרכים העשויים להופיע במהלך הקריאה.

בשאלות ששאלנו קודם ישאל מוכר האבטיחים גם את השאלות הבאות:

  1. איך אוכל לבדוק את המוצר לפני הקניה?
  1. האם המוצר הצליח עבור אחרים?

כלומר, כדי להצליח ולהגיע ללקוחות שלך, הלקוחות העתידיים שלך צריכים מידע מפורט ומאורגן היטב!

אלה היו 6 שיטות לכתיבת מאמר ב- 20 דקות.

כתיבת מאמרים בפרק זמן קצר כל כך הינה אפשרית ויש להתאמן עליה. כדאי לשים לב שזו מהירות אפשרית שכבר נבדקה אצל כותבים רבים ולכן יכולה לעבוד גם עבורך!

בהצלחה בכתיבה ואם נהנית והשכלת נשמח לסימון של LIKE בתחתית המאמר, כדי שנוכל לזכות בעוד גולשים שישימו לב ויפיקו תועלת מהמאמר הזה.

כמו כן אשמח להקשיב ולקרוא כל התייחסות שיש לך, כאן בתגובות או בפייסבוק שלי.

תודה לך ולהתראות!

ישעיהו ריב