כתיבת מאמר: כתיבת מאגר כותרות

כתיבת מאמר: כתיבת מאגר כותרות

שיטה שלישית: כתיבת מאגר כותרות

למה לדעתך רוב המאמרים לא נקראים?

בפשטות, כי הכותרת לא 'מדביקה' את הקורא למסך!

אנשים נמשכים על ידי כותרות בצורה שאינה נשלטת. כן, זה נשמע מוגזם אבל זה מה שבאמת קורה.

כתיבת מאמר חכמה מחייבת כתיבת כותרת הנכונה למאמר שלך הינה לעתים קרובות ההבדל בין קורא שיעזוב ובין קורא שיישאר ואולי בהמשך, בהמשך עבודה נכונה על השיווק באינטרנט,

יהפוך ללקוח שלך.

מאגר הכותרות שנוצר על ידך יכול לאפשר לך לארגן היטב את חלוקת זמן הכתיבה שלך

על ידי הקדשת זמן איכותי ויצירתי

ליצירת כותרות אטרקטיביות שימגנטו את הקוראים שלך למאמר.

4 אלמנטים אותם צריך לכלול מאגר הכותרות שלך:

1. נתונים וסטטיסטיקות

מספרים עושים עבורך שני דברים עיקריים:

  1. מושכים תשומת לב
  2. מבססים אותך כבר-סמכא וידען בתחומך, אדם ששולט בחומר.

לדוגמה:

  • מתוך 2900 חיפושים חודשיים בגוגל אחר מאמרים באנגלית, 300 יכולים להגיע אליך בקלות מדי חודש.
  • התקנה של גוגל אנליטיקס באתרך  תיקח לך 1.5 דקות

2. ציטוטים

לשים ציטוטים במאמרים שלך יכול לתת לך יתרון גדול מכיוון שרוב הכותבים לא עושים זאת. פשוט כי נראה להם שזה דורש עבודת חיפוש רבה.

לציטוטים יש עצמה גדולה מכיוון שהם מראים אמינות של הנתונים במאמר וידע רחב היקף שמטבעו מרשים את הקורא ומסייע לך ביצירת מיתוג אישי.

לדוגמה,

"פרסום הוא גורם משמעותי של הכוונה מכיוון שהוא מפעיל את הכוחות של דעת הקהל ובמדינה זו דעת הקהל מכוונת את כיוון האומה" (Charles Evans Hughes).

כמה אקטואלי.

איך מוצאים ציטוטים:

מחפשים בגוגל:

"ציטוטים מפורסמים"

או

"אמרות כנף"

או

"פתגמים מפורסמים"

ומייד מגיעים לאוצר שלך ידע עשיר, מפוכח ולעתים קרובות משעשע כגון אתר ויקי ציטוט

3. סיפורים קצרים

אפשר להשתמש בכותרות ובמשפטים ככותרות המספרות סיפור. אין צורך בסיפור בן 3-4 פסקאות ומעלה, נוכל לשים לב לשלוש כותרות בעלות עצמה רבה:

  • מירס לכחלון: כן, אתה יכול
  • כשהתותחים שותקים, בבירות חוגגים
  • מהמונית לפייסבוק

כל אחד מאלה כבר מספר סיפור ומעורר מחשבה.

כמו חיבור שם לספר,

את הכותרות נכתוב רק אחרי שהתוכן קיים.

רצוי לכתוב מאגר כותרות ולאחר הכתיבה לשפר אותן בהתאם למאמר שנכתב תחתן.

4. שאלות

אנו הכותבים מעוניינים ליצור קשר עם הקוראים שלנו.

לכן, כשאנו פותחים בשאלה, הקורא מרגיש שמדברים ישירות אליו.

לשאול את השאלות באופן נכון נותן כוח רב לכותב. למשל:

  • · רוצה לקדם את האתר שלך בגוגל בעזרת הכישרון שרק לך יש?
  • · צריך יותר מבקרים בדף האוהדים בפייסבוק?
  • · רוצה להיות מותג מוביל בלינקד-אין?

הקליקו כאן כדי לקרוא על השיטה הרביעית לכתיבת מאמר ב- 18 דקות… כתיבת מאמרים בשיטה הסדרתית